DEWI, A. T. N.; PUTRI, R. K.; NURODI, M. A. F. .; HALILINTAR, R.; ALFATIH, M. J. .; MARGARETA, B. .; BIMANTORO, D. S.; HIDAYATULLOH, M. N. A.; HIDAYAT, F. R. .; SANIQ, A. A. U.; RAHAYU, I.; MIRWHA, M. A.; ANTINI, R. .; YUSUF, A. M.; PAKERTI, A. B. .; YOGGYANTO, A.; SUMARSONO, A. B. .; WAHYUNINGTYAS, R. D. .; FIRMANSYAH, F. P. .; SYAIFURRIZAL, D. A. .; PAMUNGKAS, A. S.; PUTRI, E. .; VAMIAN, E.; HIDAYATI, D. Pemanfaatan Media Sosial Sebagai Digital Marketing Pada UMKM Susu Kambing Etawa Farhana Jaya Farm. Proceedings of The National Conference on Community Engagement, [S. l.], v. 1, n. 1, p. 80–87, 2024. DOI: 10.29407/ncce.v1i1.4894. Disponível em: https://proceeding.unpkediri.ac.id/index.php/ncce/article/view/4894. Acesso em: 23 nov. 2024.